CentrumPomocyTechnicznej.pl

Logowanie

Użytkownik

Hasło



Zapomniałeś hasła?

Przeszukaj bazę wiedzy

 

Baza Wiedzy

Główne > WWW i poczta email > Poczta email
Zmniejsz czcionkę   Domyślnie    Powiększ czcionkę
 
 

Zmiana ustawień poczty SMTP dla użytkowników TP S.A. oraz DIALOG


Wydrukuj
Dopisz do listy
Komentarze (1)
Subskrybuj
Utworzony 2009-11-30
Modyfikacja 2010-05-25
Wyświetleń 20594

Poniższe informacje dotyczą wyłącznie użytkowników korzystających z dostępu do Internetu przez Telekomunikację Polską S.A. oraz firmę DIALOG

(Neostrada TP, DSL TP, usługi pakietowe, Dialog)

Oto jaki komunikat może się pojawiać przy próbie wysyłania wiadomości email przez port 25 w momencie zablokowania go przez TP S.A. oraz firmę DIALOG:

Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'netlook.pl', Serwer: 'mail.netlook.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E

W wyniku tej zmiany konieczne jest wprowadzenie zmian w ustawieniach Państwa programu email - bez wprowadzenia poniżej przedstawionych zmian nie będzie możliwe wysyłanie poczty z Państwa programów email! Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami:

1. w przypadku korzystania z poczty email, konieczna jest zmiana ustawienia portu SMTP z 25 na 587

2. w przypadku korzystania z poczty email przez SSL - żadne zmiany w konfiguracji programu email nie są konieczne

 

Poniżej przedstawiamy linki do stron na których mogą Państwo sprawdzić,
jak zmienić ustawienia portu do połączenia z serwerem SMTP swojej poczty elektronicznej:

 

Thunderbird             Outlook Express

The Bat!             Microsoft Outlook 2003

Microsoft Outlook 2007             Windows Mail

 

Jeżeli nie dokonają Państwo w/w zmian w konfiguracji programu email nie będą Państwo mogli wysyłać poczty email przez swój program pocztowy - zmiana nie jest związana z usługami PROSCAPE - netlook.pl tylko z usługami dostępu do internetu, świadczonymi przez Telekomunikację Polską S.A. oraz firmę DIALOG. Wszelkie uwagi związane z tą zmianą oraz pytania dotycżące powodów zmiany i rozwiązywania problemów dotyczących braku dostępu do serwerów SMTP proszę zgłaszać do Telekomunikacji Polskiej S.A. lub do firmy DIALOG.




Komentarze (Zobacz wszystkie komentarze / Dodaj komentarz)
Kablówka i zmiana portu.
Zmiany dla portu SMTP dotyczą także niektórych użytkowników korzystających z internetu dostarczanego kablówką.
Mój dostawca TV i internetu korzysta z łącz TP S.A. i dopiero ten sygnał rozprowadza po osiedlach.
Pozdrawiam.
arcy [2010-08-12]

Artykuły powiązane
Autoryzacja przy wysyłaniu poczty - błąd 0x800CCC0B
PROGRAM OUTLOOK EXPRESS   (konfiguracja dla programu Outlook z pakietu Microsoft Office znajduje się poniżej - KLIKNIJ )   a). Na...
Nie mogę wysyłać poczty - dlaczego?
Serwery SMTP, które odpowiadają za wysyłanie poczty e-mail są codziennie narażone na setki, jeżeli nie tysiące, ataków ze strony hakerów...
Jak skonfigurować program pocztowy do odbioru poczty email?
Konfigurację programu pocztowego można przeprowadzić po założeniu skrzynki e-mail w Panelu Zarządzania serwerem. Opis zakładania skrzynki w Panelu Zarządzania...